Ochrona danych osobowych powoduje konieczność pozostawiania pustych biurek po pracy. Klucze od szafek i biurek można zostawić w specjalnej szafce zamykanej zamkiem elektronicznym.
Zgodnie z zasadą „czystego biurka” nie wolno pozostawiać na biurku dokumentów zawierających wrażliwe dane. Na przykład wychodząc na przerwę czy też po pracy należy takie dokumenty schować do szafek zamykanych na klucz. Co zrobić jednak, gdy dostęp do dokumentów jest potrzebny kilku osobom? Dobrym rozwiązaniem jest metalowa szafka na klucze z zamkiem cyfrowym. Pracownicy uprawnieni do dostępu do danych osobowych mogą korzystać z jednej wspólnej szafki na klucze w pomieszczeniu, w którym pracują i nie muszą wynosić kluczy od szaf z dokumentami na zewnątrz.
Prezentujemy Państwu praktyczne szafki na klucze z zamkiem cyfrowym, które pozwolą rozwiązać problem dostępu i zamykania szaf z dokumentami w pokojach biurowych.